Sunday, 19 June 2011

panasnya dunia..

Ya Rabbi..
panas betul..
air paip pun terasa panas..
angin bertiup pun tak rasa angin..
panas..
baru panas dunia..
macam mana lah kat sana nnti..
Nauzubillah..

PANAS.
rasa nak berkubang..
hehe..

syok nya kalo ja kat tempat ni skang..

tak pun kat sini..


ataupun cuaca sekarang macam ni..


ataupun sekarang bukan siang..
tapi..



haish..
bersyukurlah dgn apa yg Dia kasi...
walopon panas..
sekurang2nya Dia masih lg bg kita peluang untuk terus bernafas dan melihat alam fana ni..
dan masih lagi bg kita masa..
untuk kita betulkan kesilapan..kan.?
:)

tapi panas sekarang mmg lain macam kan..
yela..
Bumi makin tua..
tua kerana usia..
dan semakin sakit dgn sifat manusia yg tak pernah sygkan Bumi ni..

:)



No comments:

Post a Comment